Alla inlägg under juni 2010

Av Emma - 17 juni 2010 12:05

Idag direkt efter jobbet ska jag springa till resia och betala av Cypern resan som jag ska göra tillsammans med Johanna och Anna! Kommer bli så grymt kul!


          

Av Emma - 17 juni 2010 10:41

Är på jobbet idag igen, sista dagen för denna veckan! Imon ska jag bara sova ut och hoppas på att det blir mycket sol så att man kanske kan ligga ute i solen och pressa!


Igår hände inte så mycket, förutom att jag var ute och övningskörde med min pappa. Pappa tvingar mig att komma igång så jag kan ta körkort någongång. Synd att jag tycker det är så tråkigt att köra bara.


Ne, nu ska jag fortsätta med att torka av hyllorna i butiken.

Have a nice day

 

  

Jag och min man.

Av Emma - 16 juni 2010 20:12

Anna Van Horik!!? Varför kommenterar du inte i min nya blogg?



Av Emma - 16 juni 2010 16:35

Jaha, då har man fått ett ryck och startat en ny blogg. Vad är det för mening egentligen? Kommer väll säkert tappa intressent med en gång, precis som förra gången, och gången innan det.


Idag har jag vart på jobbet hela dagen och slutar klockan 18. Erica och Anna har vart förbi en stund och hälsat på. Alltid trevligt! =)


Ikväll ska jag hem till min fina pappa och sova där och imon blir det till att åka iväg till jobbet igen. Hade nog velat ligga på stranden i stället och gottat mig i solen med en påse godis.


    

Mina fina vänner Anna och Erica på deras studentbal. KÄRLEK






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards